lördag 1 augusti

tjena tjena idag har jag typ bara slappat lite vaknade typ vid 11 och gick upp sen åkte jag och mamma och handlade men först åkte vi in på skopungten och hittade värsta fina skorna för bara 49 kr, ja trode jag då men det var någon som lagt de fel och igäntligen skulle sde kosta 349 så det varit inga men men sen gick vi och handlade sen när vi kom hem igen så gick vi ner på standen och solade lite sen vart jag typ gansaka uttråkad så jag spelade lite strandtennis med jesper sne med pappa och sen spelade jag, elin, jesper och elin fotboll på stranden ;) sen tog jag och elin lite foton när vi hoppade från sanddynorna ;) men sen gick vi upp och jag gick och la mig i soffan och lyssnade på musik ;) sen vart de midaag
och sen spalade vi något sär spel och sen gick vi in och jag satte mig framför datan :) haah kommer några bilder nu ;)
 




Bild 1- Elin som hoppar från en sanddyna
Bild2 - Jag som åker någon sak
Bild 3- haha glass :)
Bild 4 - ahah jag som sjungar :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0