onsdag 5 augusti

tjena tjena har inte skrivit på ett tag men har inte pallat men igår så sprnag jag med syrran sen åkte vi in till stan och jag köpte ett par jeans och sen tröja men när vi kom hem så var det bara och byta om sen åka upp till golf banan det gick typ piss men men -.- men idag så har jag sovit piss dåligt för det var fullmåne :S men men vakande typ vid 9 sen gick vi direkt till standen men var tvungen att gå upp vid halv 1 för vi skulle skjusa in elin och jesper till stationen för de suelle åka till köping ;) men först stanande vi vid glassbaren och jag och mamma delade på en bananasplit :) mums den var värkligen skit god men elin tog typ sommardrömen med typ frukt i och sen såg ass fin ut ;) men sen åkte vi in till stationen och släpte av elin och hennes jätte väska och så klalrt jesper men sen åkte jag och mamma och handlade lite sen åkte vi hem och sen solade jag på vår veranda :) dert var typ skit varmt :) så jag har faktiskt fått lite färg :) men imorgan ska som sagt sigge och stina komma hit :D saknar såå mkt :) men nu måste jag gå så heej då


puss puss, Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0