fredag kväll

tjena tjena precis efter mitt förföra inlägg så gick jag och elin ut och sprang sen gjorde vi fys ;) sen duchade jag sen åkte vi typ in till stan och kollade på the proposal den var väll ganska bra men det var typ värsta mini biografen det var typ vi och 4 st andra ;) haha det fanas bara 5 rader :P ahah men sen gick vi runt inte i stan sen gick vi till marinfestivalen(?) och först kollade vi på några båter :S en såg vi typ någon boll som man kunde springa i på vattnat (de är typ en sån som hamsten i bolt har :P) men sen skulle jag typ gå in i en pansarvagn(?) och då spriker mina byxor :O typ så det gör i filmer :O ahha vart fett ledsen :( men sen gick vi vid och gick vi typ till ett stånt (typ såna som man har på tivolin) och där vann jag en liten gullig nalle björn :) ahha sen gick vi och åt på la chokaratsha(?) sen gick vi typ in på en bar där de spalade live musik efter typ 5 min så gick vi och sen åkte vi hem och nu sitte rman här och kollar på tv samtidigt som man bloggar lite :P men slänger in några bilder från dagen ;)











Bild 1 - ahha syrran som gör en rolig min
Bild 2- ahah jag den bjuder jag på
Bild 3-  systrarna tillsammans
Bild 4- Jag på ett cafe
Bild 5- haha min byxa som har sprukit
Bild 6- haha jag i en pansarvagn
Bild 7- Min gulliga nalle björn som jag vann :)
Bild 8- ahha in dröm båt (haha ser ut som en badbalga)
Bild 9 - bandet på baren som vi var på ;)

puss puss och god natt, Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0