Bio med älskligen :)

hej och förlåt för den dåliga uppdateringen :P i torsdag hände det ingenting typ var hemma :( men på igår (fredag) så var jag i skolan :) vi fick typ sluta tidigt men efter skolan gick jag ellen, stina till sigge ;) igentligen skulle jag oxå på nya Galaxen men jag fick inte för mamma :( men jag var typ hos sigge en och en halv timme sen fick jag så ont i huvudet så jag tog det lite lungt sen smsa anna och frågade om jag vill gör något och jag sa jag för huvudet kändes bättre sen kom anna upp hitt och sen satt vi här och snackade lite sen bestämde vi oss för att se the ugly truth med mamma på kista ;) ahah vart lite bråttom men vi hann precis :) och filmen var i alla fall grymt bra :) men sen åkte vi hem och så kollade jag mamma och pappa på någon konstig film :S och idag så har jag inte gjort så mkt men jag vaknade vi 9 och vid halv tio så gick jag och anna på morgon promenad :) faktist väldigt trevligt :) sen åt jag frukost och nu sitter jag är och ska snart plugga ;) men wsenare idag blir det golf och sen mys kväll med mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0