cityakuten

hej, idag så vaknade jag vid halv 7 av att jag hade värdens huvudvärk :( så jag gick upp och tog lite tabletter och hoppade in i duchen och det hade inte blivit bättre på en timme så då ringde jag mamma och hon sa att jag skulle stanna hemma medans hon skulle gå uppn till öran näsa hals på dandryd (frö de som inte vet är mamma sjuksötersska där) men hon ringde sen tilbaka oh sa att vi skulle åka in på ciytakuten, ja cityakuten (aa det var väll inte rikstigt som på pogramet men men) efter ett tag kom mamma och hämtade mig och vi åkte till hennes jobb och sen tog vi tunelbanan in till hötorget och då gick vi till cityakuten där var jag i 5 timmar och vart rönckad och allt men dedt visade sig att det inte var något fel på mina bihålor, och då frågade jag vad det va då då och hon baah det kan vara att du är stresad eller inte har tillräkligt bra glasögon så jag och pappa (som hade kommit istället för mamma) gick till optiken och det visade sig att jag hade fått lite sämre  syn men inte så mycket men när jag kom hem vid 3 så fick jag lite pedikyr av mamma och sen en huvudmassage av mamma då jag somande och sen sov jag i typ en och en helv timme sen sig jag och åt lite nudlar och nu sitter jag i soffan och skriver till tv (?) ahah pappa har kopplat tv och datan så nu sitter jag med internet på tv och har en lite ruta som jag kollar på tv i ;) oj vart ett vldigt långt inlägg men men


puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0