idol :)

tjena tjena, idag så hade vi bara typ lektioner i skolan sen åkte vi till postmuseumet ;) det var väll sådär åtminstånde skönt att komma ifrån skolan när man inte känner sig 100 ;) sen när alla åkte hem så stannade jag kvar för jag och mamma skulle hämta mina glasögon för vi hade bytt glas i de ;) och efter det så gick jag och mamma till cheap monday och där vart det 2 par jeans :D hihi sen så gick vi till indiska och där köpte jag en lila halsduk och ett par väldigt långa raggsockor :) hihi sen åkte jag hem och då träffade jag anna och vi gick till några stenar (annas favorit plats) och snackade lite hemligheter som bara jag får veta ;) men sen så gick jag hem och åt och sen satte jag mig här och nördade lite :P och nu sitter jag och kollar på idol :) men imorgon så ska jag och anna cyckla och kolla på min match som jag inte får vara med på för jag har som sagt varit sjuk :( men jag och anna så alså se matchen och sen ska vi göra något :) men nu ska jag fortsätta kolla på idol :)


puss puss, Mia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0