fan jag vill till skolan

hej, är fortfarande sjuk :( och det blir nog ingen skola imorgon heller :( men idag har jag inte gjort så mkt men på morgonen var det väldigt konstigt för mamma var på väg till jobbet så vände hon för hon hade  dåligt samvete för hon såg att jag hade så ont i huvudet och pappa stannade oxå hemma och sen kom elin hem för hon hade sovit över hos alice (hennes kmopis) och hade sovmorgon så helt plötsligt var hela familjen hemma på en vanlig tisdag vid 10 :S  ajua sen åkte pappa till jobbet och sen åkte jag och mamma och släppte av elin sen åkte vi till stinesn och gick in på apoteket och sen åt vi lunch ;) sen åkte vi hem och sov lite ;) sen har jag kollat lite på tv. Hoppas jag blr frisk till på fredag så jag kan gå på nya gx :) och juste mamma pratade med gunilla (min mentor) och jag kanske ska sluta på franska, för det är de som gör att jag blir så stresad och det är kanske därför jag får så ont i huvudet. Men sen ska jag ringa ner till monika och fråga om jag kan få lite massage av  henne (det är min kompis annas mamma och hon är jätte duktig på att massasera)


puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0