Länkar efter vinten :)

hej, idag började jag dagen med att gå till vårdcentrelen innan frukost och allt för jag skulle ta blodprov och då måste man fasta ;) men blodprovet gick väll bra sen så gick jag hem och tog det lite lungt för jag skulle vara hemma idag igen :( sen efter en stund så gick jag ner och kollade på 90210 ;) sen åt jag väll lite sen fortsatte jag kolla på 90210, har faktiskt aldrig sett det förut men det var faktiskt ganska bra :) och nu sitter jag och kollar på afv och datanördar lite :) men  gud vad jag länktar till vinten snön, den varm choklad och julafton kan det inte bara bli vinter nu skippa det tråkiga hösten

vinter :)


puss puss, Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0