lilla sigge har smittat mig :(

heej, idag när jag vakande så hade jag skit ont i halsen och kunde inte andas med näsan för jag var så täpt så jag tog en tabllet och sen gjorde jag mig i ordning och sen åkte jag till skolan ;) och efter en lektions så orkade jag inte mer det vart bara helt tomt i huvudet och tabletten hade inte hjälpt så jag åkte men och ska ta det lite lungt så jag kan gå till skolan i morgon eftersom jag har prov då :S när jag kom hem så satte jag mig i soffan och kollade lite på tv sen gick jag och sov en stund och nu sitter man här. Men nu måste jag plugga lite så fysik eftersom jag har prov i morgon som sagt :S slänger in några bilder ;)

 
mee

sigge och stina när de var på mitt landställe

bella. sigge, emma, matilda och stina när vi var på väg till göteborg med handbollslaget ;)



puss puss, Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0