tummen upp för morgon promenader

tjena tjena :) hihi va ett tag sen :P jag har bara inte pallat :( men nu ska jag börja igen ;) i tisdags så var jag och min klass på läger skola på bögsgård låter inte kul men det var det :) ska lägga in lite bilder ;) men idag så vaknade jag 7 och då gick jag upp och gick på en lång promenad och de tvar bara 10 grade :) asså såå otroligt skönt ska nog fortsätta med det sne när jag kom hem så åt jag frukost och sen gick jag och satte mig i soffan med elins data och nördar lite :) senare idag så blir det golf :/ hoppas vi bara puttar eller något sånt ;) men innan golfen ska jag plugga lite fucking franska :P och imorgon så blir det ännu mer golf för då ska jag och pappa spela tävling ;) men nu ska jag faktiskt börja plugga så heej då




hinner inte ladda ner mer bilder





puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0